Sunday 21 February 2010

Pusku pusku

Galvojau nekalbeti apie buitiska buiti, bet kai as matau neteisybe, as negaliu tyleti.
Vonios be dusu. Kodel?! Ar tai ilgaamzio plano "Sekmadienis - diena nusiplukti prie plytos" preliudas? Sakau preliudas, nes zinau toki zodi, ir mano santykiai su vonia buvo intensyviausi penktadienio vakara, o tai yra pries sekmadieni. Galvojau nekalbesiu, tebunie, kankinkit budeliai, bet ka tik pastebejau ant mano puikios blauzdos kraupia beda, kuri mane istiko - taip, penktadienio vakara angliskoje vonioje. Pastebejau tik dabar, vis tik mano pasaukimas yra rupintis kitais, tik ne savimi, bet melyne su dviem akutem tarsi vampyro iskasta matyti kaip diena.
As nesuprantu, maza to, kad ciaupu yra dvigubai per daug kiekvienoje kriaukleje, tai dar reikia issidirbineti. Ne, kam mums dusas, juk vonioje galima nardyti. 7 kulversciai ir plaukai issiskalauja. Jau maniausi ivaldziusi vandens aerobikos technika - matote, as jau ir pries tai esu praususis vonioje, - ir stai nuo lentynos tiesiai i mane lekia pasiutusi kriaukle, isivaizduoja, kad cia vandenynas. Tai ir buvo tai. Issitraukiau senole is kojos ir nepaisydama saves emiau galvoti, kur ja cia ir ant kurio sono paguldyti, kad atrodytu, lyg nieko nebutu atsitike - zinojau, kad bobute nieku gyvu nepatikes, kad kriaukle pirma pradejo. Is pasimetimo jau ieskojau mintyse visa para dirbancio kriaukliu guldymo eksperto telefono, bet staiga pati isvedziau teorema, lygti ir pagal sinusoide ivedziau jaja tarp kitu begal reikalingu daiktu vonioje - tusciu stikliniu buteliuku, mazesniu kriaukliu, stikliniu buteliuku ir kriaukliu.
Kita ryta pakilau sklidina kuo nuosirdziausio meilumo, budingo toki kilnu darba dirbantiems zmonems. Bet Dossie pakilo asaru pilnomis akimis. Kazka snopavo is serijos "geriau iskart man virve pakabink", po to, ka tu padarei vakar. Sakau, ee, ka turite galvoje (tyla) ee kad maudziausi? "Taip! - susunka Dossie. - Nepranesus is anksto! Ir DAR as girdejau BANG!" (...) "As miegojau tik dvi valandas", - vebleno ji. "Aaar..del to, kad as maudziausi nepranesus is anksto? ... Po to...nuo tos minties uzmigt negalejot?" - tikslinausi. "Taip, - nusibrauke asara. - Negalima sitaip elgtis."
Nenoriu kalbeti apie buiti ir juolab remontus, bet galvoju, gal tos vonios isvis ten nereikia...

1 comment:

  1. ahhaha, nu dar pasijuoksiu is taves:D Ka taves tevai neismoke,kad visada turi pranest pries eidama maudytis. Ir nezaist su kriauklem:D O siaip su tais kranais jiems tikrai kazkas galvoj ne taip susisuko, kiekviena karta rankas nusiplikau, lyg negana man virtuves boilerio pleskinancio mane kiekviena diena:D

    ReplyDelete